2012年4月11日 星期三

3.24金仔生日遊公園


3月24日係金仔大王既生日,係生日前一個星期,就己經念左好內,帶金仔去邊好~/v\
最後,睇左好多次料,同Blog友既意見,前一天才決定~去海洋公園~XDD
以往去海洋公園都只係去 「哈囉喂」,每次趕著玩鬼屋,都無真正行過一次~而且入場也不便宜,
然而,這次海洋公園新主題—《老大街》,而海洋公園今次以懷舊方式回到過去,使之懷緬過去既回憧,
重拾初戀之感。
為什麼帶金仔到這裡玩?
當然對我同金仔來說,未到於那個年代,要是懷緬過去既景況,亦只能從電影裡感受,而今次帶金仔來這裡,
希望能從未來人既角度,回到過去八十年代既世界。:D
金仔來到我覺得佢講左一句好得意既野。
金仔:依到幾十蚊食一碗車仔麫…我真係唔捨得…
其實我也是這樣想~XDDD 雖然明知主題公園食方面一定貴…但幾十蚊食一碗車仔麫…也覺得不值…
以現代人來說,過去物價比較平,而當時既人會覺得貴,這裡是否也想我們感受過去既民間疾苦?XDDD
雖然有點諷刺…難道這也是主題既特色概念之一?XDDD

我覺得係香港睇動物感覺好過內地動物園。
最起碼唔會見到用職員用食物誘餌獅子,為食物而跨跳既那種表演,真是可憐既演出。= =

這裡起碼可見職員們真心愛心同苛護,其實我作為遊客只想睇佢地平時生活,
如上面熊貓訓死左既野,害羞躲著既小態貓,以上這些對我來說已經係最佳既演出~:D
新特首上台~= =
心裡其實真係感受到不安…
希望新特首忠於香港,不是任何人既琪子,以正義無私之心,真心為香港,
只屬香港既無間道,只為香港灑盡攻心計。
係海洋公園,其實發生左極為掃興既事,無禮笑騎騎既強國人插隊,
插我前面= =真係好討厭!!!我只能默不作聲地讓他排,金仔叫我算la~
其實我無咩所謂,只係覺得好不憤。真係人神共憤!!!
不過Luck既係~正正我地係排緊【碰碰車】,最後我只能化悲憤為力量,向住我既目標進發!!!!!!XDDD
【碰碰車】果然係好好既發洩遊戲~ -3-

但…最可笑既係插隊既父子,仍然覺得好快樂~-v-
只能怪~山神~果然做咩都只會做好事~XDDDD

金仔:食蕉la~
新開的facebook神社~
請多多指教~~:D 來讚讚吧~
讚前祈個願,願望定如願~XDDD
山神神社專區

沒有留言: