2012年4月11日 星期三

鈍韻老闆探病記


今次聽到韻韻比車撞既消息係見到韻表姐畫左張CARD POST左係FACEBOOK到,
接著我再問鼻屎,再sd SMS給韻韻才知…真的撞到了…訓了2晚醫院…
雖然,無咩大外,但重點係內傷…韻韻腰直不來-口-
鈍韻:我無事返左屋企la~~死好命~比車撞到飛彈…
    撞爆人地玻璃,個到只係腫左…
山神:-口-…依架怎樣?
鈍韻:依架成個老人家咁,腰痛…-3-
當探病見到本人時…真的覺得自己係社工在探訪老人家~XDD
起初來既當日先知,韻老闆來探韻韻…不過也沒所謂~而且得韻韻一人。
於是我們睇著《那些年…》邊等著。
鼻屎:韻韻…你老闆係咪迷路?
鈍韻:係wo…可能真係…
《那些年…》本身以為順戀愛故事,本身我對情情塔塔既戲…都不太感興趣,
但今次睇落,其實都唔錯,有好多笑料,同《九把刀》每段螢幕溝圖,都有佢既喻意。
此外,當然少不了要睇《彎彎》XDD 係製作花碎到,《九把刀》既一句話,真係使我們
畫BLOG既人鼓舞不少~:D
《九把刀》:成功既會係最後仍然堅持既人~XDD
係佢地過完之後,過了一會兒…門鐘響起…
見到韻韻想彈起來開門…但…我見…鈍韻似足我家既龜~XDD手同腿靈活,但身如殼般~XDDD
由於傷及腰部,因此發不出力來~最後,隨即我跟韻B~開門~此刻感覺好似老師黎家況咁~XDD
同陌生人講野…其實…都有D內向…然而同韻B老闆對話…感覺…真的唔知講咩好~ -口-
至此,我跟鼻屎說:
山神:以後過馬路…我地要拖緊韻韻…-口-
明天陪鈍韻做物理治療~:]希望韻B可以快D好番la~-3-
至鈍韻意外之後,有個問題好想問佢~XDD
山神:你出院後有無睇到平常人睇唔到既野?XDD
新開的facebook神社~
請多多指教~~:D 來讚讚吧~
讚前祈個願,願望定如願~XDDD
山神神社專區

沒有留言: