2012年4月11日 星期三

復活海泉灣之旅


今次復活節去左珠海同廣洲,現在先送上前菜比大家。:D
其實今次去都有D多阻力,所以比預算多了很多,這個可以
之後再跟大家說~-3-
今次真係好可惜,韻韻既車禍無得去旅行~晒左個機會~/V\
希望韻韻快D好起來~:D再一起去冒險!!
我地今次去左珠海既海泉灣,主要係浸溫泉,順便去附近既樂園玩~
但其實好奇怪…可能天雨關係…樂園人流真係好稀少…不過其實
鼻屎之前都聽同事講過…個到係無咩好玩,主要係行下同食下…
而我地個日算係多食店開…之前佢既同事都無咁多…
然而,比韻韻睇左D相後,韻韻見到個樂園既感受係…【其實依個樂園應該專為萬性節做生意,會好好多…】
的確…大家都有同感,事關初次見到個樂園門面…會不自覺講…殘舊…依個兩個字~XDDD
但如果係鐘意攝影既朋友,比較有趣一點…
唉…依次去樂園…本身帶左D零食同買左陶笛…頂…太頭蝦…留左唔知邊到何=口=
不過我都明白人性貪婪…都無咩期望會找回…但好多謝金仔,為我跑腿問人同佈失…
接著會送上海泉灣溫泉同去廣洲北京路同上下九路。謝謝大家支持~:D
係最後一張既龜蛋相,其實當時真係好希望會有龜仔,但後來知道應該無既時候,唔知點處理龜蛋好,
好相留著,但聽其他人講會發臭,但真係唔捨得掉…最後我就放左係小盆栽到,話晒係我家龜第一次
生出來,雖然生不出小龜,但也希望能將小蛋,發揮其他作用。:D算是希望讓他重生既機會吧~XDDD
新開的facebook神社~
請多多指教~~:D 來讚讚吧~
讚前祈個願,願望定如願~XDDD
山神神社專區

沒有留言: