2012年4月11日 星期三

趣怪的白色情人節


白色情人節快樂~唔知大家係點過呢?
我同金仔白色情人雖然無太過著重,
但都會大家互送禮物,作為小慶祝~
你地係點過呢?:D
金仔當時送我禮物,係係我面前整理今日送來既淘寶郵件,
然後係我對佢講,情人節快樂既時候~佢送左張之前我講好
可愛既牆紙,另外,已刪箱既淘寶郵件盒,初時無留意,
去過廁所回過神來,先見到盒內有個紙袋,謝謝金仔送的水晶鍊 :D
凡是閃耀的飾物,我也會收藏起來~:D <--(烏鴉?XDD)
今次我送比金仔既禮物需然唔係太貴重,勝在有代表性~XDDD
見金仔次次臨入家門前,都搵咁耐匙,依個匙套咁大一定搵到掛~XDDD
最後金仔張古怪相,本身念住正正經經既情人節,點知我用用下電腦
回個頭,就見到金仔咁既樣!!XDDD所以順便影張相,來紀念2012年3月14日。
大家應該估到眼那個是咩來~~
(唔係玩COSPLAY~XDD)
答案:按摩眼機
新開的facebook神社~
請多多指教~~:D 來讚讚吧~
讚前祈個願,願望定如願~XDDD
山神神社專區

沒有留言: