2012年4月11日 星期三

【朕的孩童時代】辨識山神兒童感受


每個成年人都有自己孩童時期,不曉得你們還記得那時既情景嗎?
在我的兒時的記憶入面,已變成一塊塊零散的碎片,但回想起也能記得當時既狀況,
而當時既感受,已經記不起了。
記得上【兒童工作實務課程暯】時,導師曾講過一個例案。
說有個幾歲大的小朋友,她的母親是個吸毒者,而導師問幾歲既小妹妹知唔知發生什麼事時,
小妹妹以冷淡及平靜地回應說:【我知道,媽咪XXX,佢好辛苦。警察叔叔成日來…XXX】
導師講小妹妹能夠面對這樣情況地回應已經好叻女,但小妹妹既情感其實已經封閉左自己既
感受世界,而這樣既反應係正常,因為人有一種自己感受既防預,係為左保護自己不受傷害。
雖然我依架所畫既小時候記憶,的確只係記得負面既記憶,但當中既感受其實都一一忘掉…
幼稚園時期被掉書包…我記得老豆有跟個Miss傾的~重好記得老豆講:「咁細個釘書包出去會唔會嚴重左D?」
每次一到老豆放假,我就心知不妙…老豆教做功課每次都得個喊字…兇我也沒用…唔明就係唔明…
兇我…我便害怕,害怕變得唔鐘意,唔鐘意就永遠有個障外…唔想識…變左只係想快D逃離依個環境下,說咩都
話識,然候等個答案講左出來,搞掂就算~-v- 嘿嘿…
直到大個後有次我媽跟我說自我幼稚園時期,夜晚晚夢遊到佢地房之後,就開始尤得我,不再迫得太緊。但又
不代表完全放棄 ,只係比平時放鬆多一點,無100分都要有70分 :D 然而直到小學…也仍然被班主任說,
我重未開腦既一個人。 -v-  直到中學開始…我先有自主既意識

沒有留言: