2012年4月11日 星期三

【戀愛如育兒】辦識(金仔)兒童感受


自從上完【兒童工作實務課程】之後,即使唔係有孩子,
也覺得能應用於日常生活中同金仔伴侶相處,同時,亦都
了解左自己孩童時代既感受。
每個人都會有情緒,而能否清楚辦識到是那個情緒,就另一回事。
例如:開心同快樂。因此,學懂多D情緒既形容詞為小朋友基楚是
很重要,使之明白點解會有依個感受。要不是就變成金仔…不懂表達自己。
我經常對金仔說:【你不講,我不知】,【我不是你心中的蟲子】,
因此,我反思後決定:「既然說不出來,我就每字去問,問到是明白為止。」
所以對於金仔又慢又不唔多出聲既性格來說,係訓練緊我既缺點 (耐性)。
然而情侶是相對互相學習、互相習慣。所謂:「童真未泯」,我跟金仔除了不斷
孕育大家之間既愛情之餘,亦在培育大家內在既孩童,朋友也是如此 : D。

沒有留言: