2012年4月11日 星期三

我的透逗情人節



各位情人節快樂!!
今年是我與金仔第二年一起過的情人節。
上年情人節是遇金仔工作中渡過的,而今年終於可以休閒地過。
我地朝早只係食幾個包,直到5點多,就去吃放題。
巴士途中~~
金仔:「真係未試過特登留肚食。」
我心想:「你其實大食,真係唔使留肚。XDD」
如果你地問一代既評價。
我唔多嘴雕,味道OK尚可。但其實…好睇本身為咩而去食,
有人會係為環境或者氣氛而食。今次放題一代都花左唔少心思,
價錢來說,師奶之稱既金仔選,所以比其他情人節晚飯盒算係中等。
魚生其實都唔錯,伴菜都幾大碟…有埋鐵板燒玩~XDD 不過自己落汁落得太鹹。
錢板燒既雞好味又滑~XDD唔錯~而個到既甜品…不以致評~XDD 最好留肚食魚生。
因此,一代既放題係食,佢為情人節搞既心思。(影相、玫瑰花、清酒、可愛又靚仔既待應生。)
感想:
【我覺得自己去左日本牛郎店食晚飯XDDD】
因此情人節即使係單身都可以約埋成班腐女同誌們食,一定樂而忘返。XDD!!

而情人節最笑爆係,金仔用徙手搥落個果仁心到~XDD!! 你當你自己柔道黑帶咩~XDDD

沒有留言: